دستگیری شرور مسلح در دزفول  

فرمانده انتظامی دزفول گفت: فردی که چندی پیش با سلاح اقدام به قدرت نمایی و اذیت و آزار خانمی در ملاء عام کرده و کلیپ آن در فضای مجازی پخش شده بود دستگیر شد.

سرهنگ روح اله گراوندی گفت: در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر قدرت نمایی و ضرب و جرح یک زن با سلاح و اعمال زور و متعاقب آن متواری شدن متهم، موضوع دستگیری بصورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

به گفته او ابتدا توسط مامورین ۲ نفر از همدستان متهم دستگیر و کاراگاهان ویژه پلیس آگاهی با انجام کار‌های اطلاعاتی و اقدامات فنی پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه متهم در شرق تهران شدند.

فرمانده انتظامی دزفول می گوید: ماموران پلیس پس از هماهنگی با مرجع قضایی، طی یک عملیات پیچیده و مقتدارانه و منسجم پلیسی در شرق تهران متهم اصلی را دستگیر کردند.

به گفته او متهم هیچ گونه ارتباطی با نهاد‌های نظامی و دولتی نداشته و علت ضرب و جرح زن را اختلافات خانوادگی اعلام کرده است و سلاح کلاشنیکف و خودروی به کار رفته در صحنه جرم نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی دزفول گفت: تامین امنیت مردم شهرستان دزفول خط قرمز پلیس بوده و این فرماندهی هیچ گونه تعارف و مماشاتی با اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت نخواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.